Πολιτική Επιστροφών

Ακύρωση παραγγελίας

Ο χρήστης μπορεί να ακυρώσει τη παραγγελία του τηλεφωνικά ή μέσω e-mail, χωρίς επιβάρυνση, υπό την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

 

Επιστροφές προϊόντων

  1. Ο καταναλωτής διαθέτει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν μέσα σε χρονικό διάστημα (7) επτά ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους. Αν η επιστροφή υπερβεί το παραπάνω χρονικό διάστημα ή δεν πληρούνται κάποιες από τις παρακάτω προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην κάνει δεκτή την επιστροφή, την αντικατάσταση ή την επιστροφή της χρηματικής του αξίας.

  2. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννοήσεως (τηλεφωνικής ή γραπτής) και εφόσον το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί, η συσκευασία του είναι άθικτη και δεν έχει χρησιμοποιηθεί. Σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής / επιστροφής στην εταιρεία. Αφού παραλάβουμε το προϊόν και γίνει ο κατάλληλος έλεγχος για την κατάστασή του, τότε επιστρέφονται τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος εντός (7) επτά ημερολογιακών ημερών από την στιγμή της παραλαβής. Για την επιστροφή των χρημάτων ο καταναλωτής πρέπει να δηλώσει στην εταιρεία το λογαριασμό, στον οποίο θέλει να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η Απόδειξη Λιανικής Πώλησης. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, η επιστροφή γίνεται με την προσκόμιση του Δελτίου Αποστολής.

  3. Σε περίπτωση κατασκευαστικού ελαττώματος η αγορά σας καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών και γίνεται αντικατάσταση επιστρέφοντας το ελαττωματικό προϊόν και επιδεικνύοντας την απόδειξη αγοράς. Αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται είτε επισκεπτόμενοι το φυσικό μας κατάστημα είτε χρησιμοποιώντας την συνεργαζόμενη εταιρεία courier και σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής.

  4. Συγκεκριμένα για την κανάτα TENSA, η εταιρεία προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ επέκταση της εγγύησης για 5 ΕΤΗ. Οδηγίες εσωκλείονται στην συσκευασία του προϊόντος.